Snyft


Idag har min älskade svarta stora goth ljus stake gått i graven. Den blev mördad 10:05 av Svante. RIP ljusstaken, du stod fint där på hyllan. ha det så bra nu bland alla andra ljusstakar var nu ni prylar hamnar när ni dör.


Nu har jag varit på apoteket, Jävlar vad ipren har stigit i pris, två paket med 30 tabletter per pack, alltså 60 tabletter, 103 spänn skulle dom ha för det ! Helt sjukt va dyrt mediciner blivit. ska man tillåta huvudvärk oftare för att dra ner kostnaderna???

Nu ska jag dricka kaffe och se på tv en stund, kommer in senare. Blev en halv kopp, sen upp te beccy och lämna lite prylar hon glömt här =)

Sitter på chatten, telefonen ligger i ett skåp på ljudlöst, msn är tack ock lov tyst. chatten är typ de ja orkar med idag. "Livet" är ett hett ämne på chatten idag. Orka eller? Nej nu ska jag pysa till tv =)

ha de alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0