Midvinter tid är hård

01:30

 

Ser på Cold Case. Rätt segt avsnitt, sitter typ och somnar nästan. Svante springer runt som en yr höna :) men det är bara bra för då är han trött snart ^^ hehe

 

Ah fan vad jag är trött på all denna jävla reklam som är hela tiden. Fast nu gör dom reklam för nya avsnitt med Greys Anatomy.

 

På fredag kommer Mark. Ska bli så jävla underbart att få se honom igen. Det var längesen nu. För längesen. Första timmarna kommer nog inte bli så roliga eftersom jag har tvättstugan klockan 16:00 till 20:00 och han kommer runt 16:00-17:00. Men huvudsaken är Att vi ses :)


02:00

Försökte gå till mitt rum men nu sitter jag på mitt jävla köksgolv. Small till i ryggen och här blev jag sittande. Det var då fan att man inte ens kan få lägga sig med huvudet på kudden innan den ska bråka med mig. Morr typ. Svante tittar på mig som om han skulle säga "amen kärring upp med dig nu, jag vill faktiskt sova. Idag gärna"

 

02:15

Bet ihop tänderna och kröp in till sängen. Hade jag bott i ett bättre ljudisolerat hyreshus så hade smärtan varit halverad av en lång varm dusch. Men med mina lättväckta grannar så får jag lugnt och stilla vänta till morgonen. Tyvärr men det är bara att gilla läget. Nu har Svante lagt sig på Marks sovsida och sover lätt. Så nu ska även jag försöka följa Svantes tass spår och sova några timmar :)

 

Men innann jag säger god natt måste jag bara berätta om mitt nya bloggsystem. Jag uppdaterar två gånger varje dygn, Minst. Och skriver på mobilen i ett underbart programm som heter Anteckningar. Jag vet  att jag har haft det i mina andra telefoner, har bara inte tänkt på det. Så när jag skrivit klart kopierar jag in det på datorn och uppdaterar bloggen allt eftersom, men minst 2 ggr om dagen.


 

 

10:30

Nu sitter jag och röker morgoncigg och ser på VBÅ som går på trean. Sovit som en dröm inatt ^^ Gah reklam igen. Morr. ska kolla mailen sålänge.


11:20

Nu ska jag byta om, sen ska Svante få på sig sin sele och efter det ska vi gå ut en stund :) medicinerna ska jag ta också, de höll jag på att glömma hehe inte bra :)

 

Självklart ska han alltid krångla med selen. Men när den väl är på och jag tar på honom kopplet så springer han till dörren ^^ för han vet att nu ska vi ut och leka i solen :) eller ja, han leker. Jag sitter på en bänk och dricker kaffe :)

 

11:50

Nu sitter jag ute och har självklart glömt det viktigaste inne. Mitt morgonkaffe… Ja det får vänta helt enkelt. Svante är i buskarna och äter gräs ^^

 

Halv fyra ska jag vara hos Zigge några timmar. Så det blir tv tittande mest då. Inte mig emot ^^

 

12:40

Nu har vi kommit in och nu ska jag koka kaffe, och se på tv. Jag har ingen kondition. På måndag ska jag börja träna igen. Längtar faktiskt till det. Hade kommit igång så himla bra innan operationen, och eftersom jag fick order om att ta det lugnt 10-15 dagar så har min kondition typ dött, avlidit, hasta la vista baby! Men nu ska konditionen återupplivas :)


 

20:58

Nu har jag precis kollat på "det okända" asbra var det. Och ska nu kolla på greys anatomy. Svante ligger på skrivbordshyllan och sover. Jag har huvudvärk och ska ta en ipren nu :)

 

21:30

Har missat halva första avsnittet av greys anatomy för jag hamnade i chatten. Morr


22:27

Sitter och tjötar på msn och även på chatten, tar en whskey med coca cola :D asgott


22:46

 

Gäspar hysteriskt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0