Mäh så får de inte vara ju !

Bakis, kollar på extreme home makeover, e hos morsan och passar Zigge. Svante kommer inte vara så glad när jag kommer hem. Vaknade och in i duschen och åkte hit direkt efter... Snacka om att jag kommer vara hemma ikvväll ^^ Morr jag tycker inte alls om morsans kaffekokare, komplicerad som fan. Fick tillslut ordning på den, så nu är jag nöjd och dricker kaffe :)
Nu ska jag gå ut en stund med Zigge. Fint väder ute nu så får passa på medans det inte regnar, det spöregnade för en timme sedan, men nu lyser till och med solen så nu går vi ut :)

Nu ska jag koppla datorn från strömkabeln och ta med den till fläkten, smoking time. Lyssnar på flyktsoda med ebba grön, fortfarande helt såld på låten, asgrym är den :) Nu är det dags för mig att avrunda för en stund, ska åka hem till min lilla Svante :)
Nu sitter jag hemma hos mig själv och tar en grogg med min moster, vi ska snart gå till PP en stund.

Hörs imorgon

ha de alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0