Is sköld med morgon sol

 


Då har man kollat runt lite snabbt på facebook, va inget roligt just nu som hänt där, så nu kilar jag in på klubben och kikar där, åfan ja har fått mail, får läsa de då antar jag. Nu ska jag sätta mig i soffan och dricka coca cola =)
11:00 och ser på VBÅ, ska snart gå ut med svante på en promenad, katten har blivit FET! Han måste börja motionera om jag så ska ställa honom på ett gåband 30 minuter om dagen.  11:32 nu går vi ut och rör på oss =)

19:03

Sitter hos morsan nu. är hundvakt och varit här sen 17 tiden.

Var med en "polare" tidigare idag, och är inte så säker på att jag vill fortsätta vara "polare" när man blir falskt anklagad för massa skit. Jag kan inte ha människor runt mig som misstror mig om saker, och som inte kan ta att dom har fel angående vissa saker...

Efter att ha haft krångel med min bank i två timmar så har ja fått det löst nu äntligen ! inte en dag försent.

 


 

 

Det har varit toppen väder idag, jag och Svante har varit på promenad


Asså jag tycker att man ska kunna gemänniskor en chans och inte misstro dom hela tiden bara för att man kanske har haft ett vist beteende förr i tiden. ( och jag lägger mycket betoning på Har Haft)  Det är frost ute men nu ska jag köra hem i alla fall. Så nu tänker jag släppa denna människans påhopp tills jag kommer hem i värmen.


Sitter nu på msn och på faceboo, borde släppa detta men jag är fortfarande sur å besviken på Dig för dagens tidigare inscident.



Nu när jag har varit så uppe i varf och arg och grinig Hela dagen så är jag just nu rastlös så nu ska jag ta en grogg för att varva ner så ja kan sova inatt. Finns det något värre än saker och ting och människor eller djur som krånglar??? Nej det gör det inte, för man blir på så dåligt humör att man bara vill kasta pennor i luften och skrika Masta eller nått. Men det positiva i bank situationen är att det är löst nu :) och min älskade Mark kommer på fredag :D:D:D
En grogg på ingång =) Just nu känner jag ett lugn, mest för att allt som varit idag är över, jag lägger det bakom mig, och ser imorgon som ett nytt äventyr. Nej nu måste jag fixa en grej, emn jag åter kommer strax (springer runt i lyan liten stund) Så nu sitter jag still på msn igen.

Händer inte så mycket ikväll, svante ligger på golvet bredvid och håller ett vakande öga på mig ^^ Lite sött faktiskt =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lycklig är du? på skala 1-10? Hahah...jag gissar på 100 :d :d ...e glad för din skull

2009-09-29 @ 23:32:15
Postat av: Sandra Ljungkvist

100 räcker inte till kära lilla mopsen =)

2009-09-29 @ 23:34:18
URL: http://seiljha.blogg.se/?tmp=17233126

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0