Coca Cola Is da shit

Sitter hos morsan och ser på Idol Ute sitter kråkorna under en buske i skydd av regnet, Såg på "mitt liv som hund" för ett tag sen, rätt okay, men så kom jag att fundera på hur Mitt liv skulle kunna sett ut om jag Var en hund. Lat, liten och katig, precis som en Chihoahoa., energisk när det passar mig typ =) skäller på allt som rör sig. Låter som den jag är i verkliga livet, lite coolt, jag va på centrum igår och träffade en gammal klasspolare som har en chihoahoa, det var många likheter haha. liten och kompakt både jag och hunden hehe ^^ BTW så var jag och skulle köpa en ny tändare idag för mina har dött, och jag bad om att få en som INTE var barnsäker, tror ni det fanns?? Nej det gjorde det inte. Jag hatar barnsäkra tändare, jag är svag :S man ska la inte behöva träna styrketräning på pekfingret för att orka tända en tändare som är ny?? jo det är tydligt, för jag är trött på att behöva ta till båda händerna för att tända med nya tändare... Bort med barnsäkra tändare !!!


Asså allvarligt talat. Ni som verkligen inte kan sjunga, stay for godsakes away from Idol !!! Jag ryser. och det är inte av välbehag :s Gå hem och lägg er i soffan istället. Hjälp skjut mig... Sen har vi dom som sjunger som gudar /gudinnor, Och jag ryser, Dock av att det är så jävla bra helt enkelt.


Kikade in på klubben men det var rätt tyst idag :) Och nu har Idol börjat igen, en rätt bra grabb som sjunger nu, speciell röst, egen liksom, helt okay. men gör nått åt frissen vafasen ! Du sjunger bra men tappa inte stilen på vägen !

Jag får fan sitta och blunda och bara lyssna, för en del ser verkligen ut som ja jag vet inte vad, rent stilmässigt, okay att man har olika stilar, men BLANDA ALDRIG OLIKA STILAR ! Har du en stil kör på den. Lita på den du är och ha inte en friss säger punk men kläder som säger duktig skolfröken. Omg. Nu var det ingen som hade just den mixen det var bara ett exempel så folk ska förstår hur jag menar med blanda inte stilar.

 


Nu ska jag röka. Tar med mig datorn och coca colan till fläkten. Kan det inte sluta regna snart? Jag är så jävla trött på detta ursäkta ordvalet fitt vädret... Ena dagen är det solsken, små kyligt men gott i solen så man kan sitta ute och dricka kaffe, sen nästa dag spöregnar det, och kaffe har det inte blivit idag :S men de fanns kaffe i morsans termos som stod framme, och det var varmt :D

 


Torsdag den 1 oktober är det premiär för Inlåst, handlar om ungdomar som frivilligt går med på att prova sitta inne i fängelse med andra fd fångar som ska försöka få ungdomarna på rätt väg igen. Tycker det är bra att dom gör sånt, låter ungdomar testa innan dom hamnar där på allvar. Sen kan man väl tycka vad man vill om att dom gör tv prog om det.

Någon som sett "Kändisdjungeln"? så kasst, vadå söker mer uppmärksamhet? Inger som spelade pippi långstrump är med, vafan inger du är inte 12 år längre, du har inte den spänst i kroppen längre, give up ! du är inte bra nu, och var det inte då heller.


NU står jag vid fläkten igen, Zigge ligger i sin säng och sover. Jag tar en klunk kaffe och minner mig tillbaka en längre tid. Måste erkänna att jag saknar mitt gamla jag lite, den jag var på gymnasiet, liten, kaxig och jävligt galen, nu är jag bara liten och dryg. Jag säger aldrig vad jag tycker längre, till min nackdel oftast. häng kvar ska på muggen...Tillbaka, hm var var jag, Jag står alltid för det jag tänker, problemet som sagt är bara att jag sällan Säger vad jag tänker. Förr spelade det ingen roll om jag sårade någon, så länge jag stod för vad jag sa högt.

 

Nej nu vill jag åka hem, men det regnar fortfarande som ini helvete ute :( det är nu man vill ha en bil... eller mopedbil... den här vill jag ha http://www.blocket.se/goteborg/Mopedbil_Aixam_741_22888463.htm?ca=15&w=1&last=1 hur grym som helst ju :D Regn eller ej, nu åker jag hem.


 

Nu är jag hemma, har sett på "här är ditt liv" reprisen, Svennis var med, rätt intressant herre det där. Hans dotter och jag har två saker gemensamt, båda har medfödda hjärtfel, båda har opererats av samma läkare, Bengt O Eriksson. gamle Bengt var med en kort stund i programmet och han är sig lik ^^ He´s the man ! He´s a god, my hero of all time !


 

Ska på muggen, medan jag går dit ska jag fundera ut ett ämne som berör eller helt enkelt bara stör mig. Tillbaka med dåliga nyheter. Kom inte på något att prata om mer idag så jag kommer bara flum skriva om allt och nada typ. Felize navidad eller nått. Vad gör man inte för lite action i tillvaron, loggar in på klubben. Lika slött där som alltid. "7:06:31 Funeral86 Den impopulära bloggaren är on the line. Wazup?? " tror min hälsningsfras får igång lite diskussioner. Hoppas jag :) Jag är sjukt rastlös, jag vill börja träna !


Jag ska börja säga vad jag tycker igen, om jag inte tål någon, så säger jag det. Tycker jag någon har fel/gör fel, ja då får han/hon veta det. Ja om jag hamnar i en situation och någon frågar så kommer ja inte sticka under mattan med de om jag tycker nått negativt, men lyfta fram extra om de är positivt så klart


Nu ska jag se på kändisdjungeln och efter det spela en stund och sen sova.

ha de alla

älskar dig mark!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahhahah KLOCKRENT kommentarhjälp skjut mig HAHHA damp barn

2009-09-20 @ 23:53:25
Postat av: Anonym

Mopsen måste allt vara en jävlig snygg sak hahaha

2009-09-20 @ 23:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0