Andetag

Var god dröj... ( Hämtar vatten, sättter ner mitt beniga arsle på stolen och tar morgon medicinerna. kliar mig bakom örat ) När vi ändå är inne på det här med öron. Hur många av er gav efter när ni va små ungar och era päron sa "glöm inte tvätta er bakom öronen nu, annars kommer inte john blund inatt heller" ärligt talat, vem trodde på john blund?? En myra som flyger runt med paraply. Det är ungefär lika verkligt som att jag bestiger mount everest precis exakt nu. (Inte så troligt)

Oj hjälp, nu är det tjatfs igen på chatten, herregud man hinner vara där i 3 minuter sen är krigen igång. OMG Men nu vankas det mat här =) Pasta med köttbullar :D Asgott =)


Jag börjar känna mig som en amerikansk hemmafru, fast utan barn och jag är inte gift. Menar mer att jag ser på Oprah whinfey varje dag och äter när jag ser på programmet. Jag kan sitta och ha konversationer om programmet med Svante (katten) under programmets lopp. Nu kokar ja kaffe, 12 koppar :p Ah Greit. ska vara hundvakt...Ville heldre vara hemma idag men jaja.

Står i köket vid fläkten hos morsan och Zigge sitter bredvid på golvet och är sur för att han inte får smaka på min pizza :) Nu ska jag fortsätta zappa på tv kanalerna, snart ska jag ut med zigge så blir han för nöjd väl ?

Nu har Zigge och jag varit ute på en promenad, och nu sitter jag i soffan, fortfarande är jag hos morsan, kollar på Hells Kitchen :D

kom nyss hem tre på morgonnen, full å ska sova, ba ttiii meeed eeeerrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0