Ah Greit

Rastlös, uttråkad och har energi som heter duga. Jag har börjat fundera på framtiden. Och att jag gör det är ett under, är en sån som planerar en vecka framåt annars och inte mer. Hursomhelst så vill jag börja plugga. Måste bara ta mig i kragen och ringa till gymnasieskolan så att jag kan få mina betyg hemskickade. Dumfan som jag är ibland ^^ så slängde jag dom innan ja ens öppnade dom. Så hur höga eller låga dom är det har jag ingen aning om faktiskt. Ja matten är låg men de tro fan det när jag aldrig gick på matte lektionerna, och gick jag dit så sov jag i ett hörn :) inte så smart men ändå. Jag kan faktiskt ärligt talat säga att jag saknar skolan, inte lärarna och inte vissa elever heller, men just det här att gå till något på dagarna, ha nån som säger "nu sitter du still och gör denna uppgiften eller så blir det kvarsittning" Jag hade nog fan MVG på kvarsittningen, där var jag ofta =) hihi, nä men skämt åsido. Sitter med kaffekoppen framför mig och funderar på vad som skulle intressera mig.

Nu ska jag ta och äta lite, sen ska jag försöka baxa tillbaka min mikro från köksbordet till diskbänken, vaktmästaren var här idag och flyttade på den, nöten glömde ställa den tillbaka, ska bli intressant att se om jag orkar lyfta den :D klen som jag är =)

OMG!  Jag gick ner i källaren snabbt efter maten, och skulle hämta nån jävla grej till köket, så såg jag att jag hade ställt en flyttkartong där de stod "SKA EJ SLÄNGAS" blev nyfiken och öppnade för att se vad ja hade som var så viktigt att spara men inte tillräckligt viktigt att ta upp i lägenheten. Och kan inget annat säga än OMG! kortlek, 150 olika sorters kortlek. Vem fan samlar på kortlek? ja vet att jag har mängder med kortlekar uppe i lägenheten i en kökslåda, men så extrem trodde jag inte att jag var. Där ser man, vadå samlare på skitsaker. Nu vet jag i alla fall vad släkten kommer få i julklapp i år. Varsin oöppnad kortlek. Jag vill inte ha dom, men synd att slänga, mönsterna var ju fina så =) Men bort från mig ska dom i alla fall.

Har varit hos moster en stund, de vart partylight grej där idag, de va trevligt =) å hon som hade det hela hade med sig sin vovve :D då blev ja kär :) En jättesöt liten Dvärgtax :D som heter Dixi :DHur söt som helst, men hade fått smärtstillande eller vad de nu va så hon sov mest, hon besökte vetrinären för abort idag :( Och hör och häpna nu sitter jag på chatten igen och i vanlig ordning är det ett jävla liv därinne. Ett redigt kackel om egentligen ingenting men ändå är det bråk. Får ni ihop det? det får inte jag. Men orka.

Nu ska jag sitta på chatten en stund till, sen ska jag försöka sova.

ha de alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0