Urk

Nu har jag fått nog av disk... Så jag har tagit tag i saken och letar nu efter en Billig men BRA bänkdiskmaskin så ja ska slippa detta diskandet, plus att ryggen blir inte så glad när ja diskar så de är bara bra om jag skaffar mig en bänkdiskmaskin =)

Nu ska jag och mark och svante gå ut en stund... FAN nu kom ja på de, kommer ska bara koka upp kaffe som vi ska ha med ut :D (börjar känna mig som en pensionär när ja tar med kaffet ut på gården):
14:57
Blev väckt halv 6 imorse av mark som skulle ha åkt hem idag till sig, men som hade ångrat sig så han åker imorn istället :D nice tid på dygnet att komma på de haha Nu borstar han av sin rulle för den är full med dna spår från Svante. (kattens päls ska jag be om att förtydliga) hihi
15:58
Nu har vi druckit kaffe, de blev inne för de blåser som fan ute, men nu ska vi gå ut en stund och roa svante ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0