Rörig dag till Thåström

00:09

Nu ligger jag i soffan med Svante sovande vid fötterna. Känner hjärtslagen tydligt. Dom känns alltid tydligare, nästan obehagliga när jag är trött. Ska snart sova så det är ingen fara. Ligger mest och reflekterar vad som är runt mig, tv på låg volym, Svantes tunga andetag mot mina fötter, allt annat står stilla.


 

00:35

Jag fryser! Är trött som fan men vill se klart på Jordan rättsläkaren innan jag kryper till kojs. Har fortfarande ont i ryggen, men det är inte lika illa som igår i alla fall. Det är alltid något.


 

00:50

Nu har jag gått och lagt mig. God natt. Älskar min Mark<3<3<3


 

06:25

Vaknade och är akut jävligt törstig. Så nu ska vi se om det hjälper att hälla i mig sista slurken på Coca colan ^^ de hjälpte, ska sova några timmar till.


 

10:35

Vaknar och gnuggar morgon grus ur ögonen. Ser mig omkring och låter blicken stanna på Svante. Går upp och börjar lägga upp en plan för dagen.


 

11:05

Jag måste städa idag. Inget snack om saken. Ska börja direkt efter VBÅ. Ett rum i taget och vila en kvart mellan rummen. Det måste funka väl? Det märker vi ^^ hursomhelst blev det glass till frukost :) choklad sås och strössel^^ Mums!


12:45

Nu börjar vi röja här i röran. Vi börjar vid köket, eller nej jag plockar lite över allt å tar det värsta överallt och sen kan jag ta i mer ordentligt.


 

 

13:12

Har småplockat lite överallt, kommer aldrig hinna klart innan imorgon. Morr typ. Nä va roligt nu fick jag huvudvärk också. Det var då fan!!!!!!!


 

 

14:30

Har dammsugit under soffan bakom soffan över allt i tv rummet, nu är jag helt slut, för soffan är inte lätt att flytta runt på. Nu har jag Ont i ryggen.


 

 

15:13

Nu ska jag börja med disken, sen ska jag till tvättstugan, trodde det var imorgon jag hade stugan men de va idag, så detta kommer att bli en tröttsam dag :S


 

 

15:56

Nu har jag slängt in två maskiner tvätt, kommer blir 6 maskiner idag tror ja för ja kunde inte få med allt på första vändan dit, så sen när jag går dit å slänger in nästa så tar ja med till två maskiner till, nu har ja tvätt där borta för fyra maskiner, och två maskiner är påslagna. Det kommer att bli ett jävla springande. Innan jag gick dit så diskade jag en massa och nu ska jag ÄTA för jag svimmar snart om ja inte äter, blir ju värsta hungrig av städande, jobbigt detta.


23:58

Nu har jag springit fram och tillbaka som en dåre till och från tvättstugan, jag har städat, inte klar än, tar resten imorgon för nu är jag trött. ska se på Jordan rättsläkaren sen ska jag sova.

 

Ha de alla

 

Älskar dig Mark!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0