Kyla

Soligt idag

11:52

Igår kväll ringde en kompis och frågade om ja ville se på film, så ja åkte dit och de blev sent och de va iskallt ute så ja slaggade över i gästrummet istället, så slapp ja köra i denna frosten som var :)


 

12:21

Nu sitter jag i soffan och dricker mitt underbara kaffe, räknade ut förut att ja har inte druckit kaffe sen mark va här, inte konstigt ja har huvudvärk hehe saknar dig mark! Ses snart igen !


 

13:00

Nu sitter jag vid msn och facebook och slappar :) Ska snart äta mat, idag blir det ris och kycklingklubbor :)


 

14:15

Nu kokar ja ris, eller ja, satte precis på kastrull vattnet =) sen när de är 6 minuter kvar på riset ska kyckling klubborna in i mikron :D blir för gott väl :P


 

14:50

Nu har jag ätit, fan va gott de va  :) lite torrt utan sås, men kan inte komma ihåg allt jämt. Jag som annars lever på bara pasta, mest för att jag faktiskt helt ärligt är lat som ini helvete när det kommer till matlagning, men de är faktiskt inte så himla jobbigt att slänga in färdiglagade fast frysta kycklingklubbor i mikron och sen sätta på en kastrull med vatten för ris. Så ska försöka laga riktig mat i alla fall två ggr i veckan :) Nu ska jag se på Extreme Home makeover =)


 

16:14

Sitter och roar mig med ett redigerings program som heter Gimp. Skit kul :)


 

17:11

Nu dricker ja en kopp kaffe vid tv och ska snart åka en sväng å fixa lite grejer.


 

17:26

Ut i kylan och köra, termobrallorna på och skidjackan med :D


21:00

Nu ser jag på The Mentalist, en asbra serie på trean :D


23:08

Gah mina fötter spränger, de har dom gjort i tre sabla dagar nu, och inte nog med de, domningarna i armen å halva halsen e tillbaka. Fan va drygt. Hepp nu ska ja spela å sen sovaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0