Detta fält måste fyllas i

10:46

Ligger nyvaken i sängen med en sjujävla sprängning i ryggen. Ska man orka gå upp för att koka kaffe?  Svante vet jag inte var han är.

11:22

Nu har jag kommit upp ur sängen, kokat kaffe och nu sitter jag i soffan och ser på top model Kanada.

11:36

TM Kanada suger så ja slog ner arslet vid datorn istället :)

12:01
Uttråkad. Uttråkad. Uttråkad. röksugen. röksugen. röksugen. aj min tå! aj min tå! aj min tå! Det var ett skrivbord i vägen. Svante slutar inte gnälla och det är fint väder ute så han vill väl ut antar jag. Vi går ut om en stund när jag har piggnat på lite. GAH tuggummi !!!

12:30
Hade en sjuk dröm inatt, nu menar ja inte sjuk som i almänt skum utan ja menar SJUK, de va blod, de va skrik, de va kallt, de va mörkt, de va mord. jag dog. ja i drömmen asså. Fast ja dog bara en liten stund, någon/något "räddade mig" från en död som inte alls va så trevlig eller angenäm. Men bara för att bli halshuggen istället. varför dra mig bort från En typ av död för att döda mig i alla fall? Obegripligt, Helt obegripligt. Men en sak är säker, de dröjer länge innan ja tänker sova igen.
13:35

Tuggar på marie kex och är röksugen. Men för stunden är jag nöjd med att bara vara sugen på cigg.

14:20

Nu är jag inte lika lugn längre. Det kryper i nacken på mig. Finns bara en tanke i skallen, röka! Men det är bara en tanke. gah ja skakar så ja blir tokig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0