Åska kommer aldrig utan regn

12.18

Nu kollar vi på Buffy. Svante sover under tvhyllan. Det har åskat idag och hela centrum var utan el en kort stund. Mark har packat klart och ska åka tid 3.

13.26

Nu har vi ätit och det spöregnar ute.
14:04

nu har mark gått till bussen. de regnar så ja e kvar hemma. ska i och för sig snart ut ändå men jaja.
14.37

Nu sitter jag på älvan och skriver lite jox i min bok^^ jag är nöjd för de är inte en människa här inne, utom dom 2 som jobbar här då :)

14.59

Haha fan vad trög jag är, sitter och skriver på en servett, vadå störd! Sen har jag allvarligt börjat leta efter ny bostad. Uddevalla hade varit nice, men blir nog Göteborg, halmstad eller Malmö! Långt från denna byn och falska leenden.


15.21

Nu är jag hos min moster, fan vad det regnar, jävligt typiskt för jag har ingen sitt dyna till permobilen med mig så de blir till att bli blöt i arslet sen när ja ska hem.

17:11

Nu dricker jag kaffe och äter en bulle :)

17:27

Jag borde inte börja gnälla redan, och jag tänker inte gnälla, eller jo ta mig fan de tänker jag göra. Har bara varit utan cigarrette sen 14 tiden, och är lite röksugen, men jag tuggar tuggummi så till förbannelse, tänker inte ge upp efter 4 timmar, för då skäms jag. Då är de inte bara pinsamt utan patetiskt att inte ens klara 12 timmar utan. Lyssnar på Thåström, allt är underbart och under kontroll.


17:42

Okej nu är jag uttråkad som fan! Fiska kanske? Nej de e kallt och de regnar ute :( annars hade de varit kul ^^


18:25

Man blir snabbt jävligt rastlös utan ciggen. Så istället har jag vråldiskat och nu äter jag, kollar på navy cis.


18:37

Jag är så jävla rastlös! Svante är hur tråkig som helst för han ligger och sover. Det regnar fortfarande ute så ja vill inte gärna gå ut en stund. Det är skitreklam på tv som alltid. Ska se på inlåst sen klockan 21:00 på fyran. Nu börjar navy cis igen.

23:17

Ett bra utdrag av en Thåström låt

Jag gör om alla söndagar till lördag ikväll
och klär mig för att gå på kalas
I en bok som jag sparat enkom för denna natt
ska jag skriva dom vackraste ord
Sen målar jag om december till augusti för att
klä mig i handskar och hög hatt
Jag klippper ut alla stjärnor från himlens pappersvalv
och lägger dom i liten blå ask
Och ingen vet om att jag ska ge den till
en flicka med guldbruna ögon
Nej, ingen vet om att jag ska ge den till
en flicka med guldbruna ögon

Nu ska jag se på tv, och sen ska jag sova så god natt mer er alla

Älskar dig Mark <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0